Skal du lave en retur? Hent en retur label her:

 

 

Returneringer fra Danmark:

I Danmark tilbyder vi 14 dages returret på alle ordrer, gældende fra den dag, du henter pakken i pakkeshoppen.

Ønsker du at returnere en vare, har du mulighed for at hente en GLS returlabel gennem vores returportal  Det kræver ikke en printer.

Betaling for fragten (49,95) fratrækkes ordrens værdi ved refundering

Du kan læse alt det med småt lige her

Returneringer uden for Danmark:

For returneringer uden for Danmark venligst se handelsbetingelser

Sådan gør du:

  1. Benyt linket her og udfyld formularen korrekt.
  2. Du modtager kort tid efter en mail og sms med en QR-kode.
  3. Læg dine returvarer pænt i den medfølgende skotøjsæske, og pak æsken forsvarlig ind i en forsendelsespose eller kasse.
  4. Gå ned til din nærmeste GLS pakkeshop og aflever din returpakke. Vis dem QR koden. Pakkeshoppen scanner koden og printer din returlabel for dig.
  5. Husk at få en kvittering på indlevering af din pakke - det er dit bevis for, at pakken er overdraget til GLS i tilfælde af, at pakken skulle forsvinde undervejs.
  6. Din returnering er nu på vej til os, og vil blive behandlet hurtigst muligt.
  7. Når returneringen er behandlet og godkendt, vil du modtage en mail om at pengene er blevet refunderet. Det tager normalt 2-3 bankdage før pengene når din konto.
Start din returnering

OBS

Sko og skotøjsæske returneres i samme stand som de er modtaget i.

Skotøjsæsken kan ikke bruges til forsendelse. Den skal pakkes forsvarligt ind i en pose eller kasse.

Det står dig frit for, hvilken transportør du ønsker at sende dine varer retur til os med. Vi modtager kun pakker sendt direkte til vores lager adresse: Gogsig APS, AP Møllers Alle 9D, Port 5, 2791 Dragør.

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg bytte til en anden størrelse?

Ja. (men det er hurtigere for dig blot at bestille den ønskede størrelse/model, og derefter lave en retur)

Når du følger linket har du muilghed for at vælge punktet "ombyt".

Skriv i kommentarfeltet hvad du ønsker sendt istedet for det returneret par.

Når returpakken er modtaget og behandlet, vil vi sende et erstatningspar.

Er min returnering ankommet?

Du kan altid følge din pakke på GLS Track & Trace. Du modtager et tracking nummer på din kvittering når du indleverer pakken.

Hvornår modtager jeg mine penge?

Efter vi har behandlet og godkendt returneringen vil du modtage en bekræftelse på at der er lavet en kreditering til din konto. Det tager normalt 2-3 bankdage før pengene er på dn konto. Det afhænger af din bank.

Skoen har en defekt. Hvad gør jeg?

Kontakt os på mail customercare@gogsig.com så vi sammen kan finde en løsning.

Kan jeg komme forbi og bytte?

Skriv til os på customercare@gogsig.com, så kan vi se om vi kan finde en tid der passer os begge :)